Kontakt
F.H.P.KENT-BUT
ul.Mickiewicza 80 A
32-650 Kęty
Tel: +48 33 845 01 56
od Pon. do Pt. 8 - 16
e-mail kent-but@kent-but.pl
Dane do przelewu
F.H.P.KENT-BUT
32-650 Kęty
ul.Mickiewicza 80 A
Konto bankowe
79 1240 4852 1111 0000
4705 1977
Wysyłka pocztowa
Wysyłka kurierska
Zmierz stopę
dodaj 0,5 cm to twój rozmiar
1 Koszty przesyłek zwrotu lub wymiany rozmiaru ponosi kupujący, nie odbieramy przesyłek wysłanych na nasz koszt za pobraniem, przesyłkę na wymianę należy opłacić.
2 Kupujący ma prawo do zwrotu lub wymiany rozmiaru zakupionego obuwia do 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zakupionego towaru.
Jeżeli zależy ci na szybkiej wymianie kup i zapłać nową parę wówczas zostanie od razu wysłana a zwrot odeślij do nas. Po otrzymaniu Twojej przesyłki należność za zwrot przelejemy na podane konto w ciągu 2 dni (pobierz tutaj formularz wymiany)
3 Przy wymianie rozmiaru prosimy o upewnienie się u sprzedawcy czy w danej chwili jest dostępny wymagany rozmiar, w przypadku braku poinformujemy nabywcę, kiedy będzie na naszym magazynie lub zaproponujemy inny dostępny wzór albo zwrócimy gotówkę. O zamiarze wymiany rozmiaru należy poinformować sklep mailem lub telefonicznie.
4 Zwrot lub wymiana rozmiaru obuwia możliwy jest tylko i wyłącznie w przypadku, gdy obuwie nie było używane jest czyste z oryginalnymi metkami, nie nosi żadnych śladów użytkowania wraz z kompletną zawartością oryginalnego opakowania oraz paragonem zakupu. W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia zwrotu lub wymiany rozmiaru. W przypadku, gdy obuwie będzie nosiło ślady użytkowania zostanie odesłane na koszt nabywcy.
5 W przypadku zwrotu należy dołączyć wypełniony formularz (pobierz tutaj: oświadczenie o odstąpieniu od umowy) oraz podać numer rachunku bankowego. Po otrzymaniu przesyłki i sprawdzeniu zawartości przez sprzedawcę, jeżeli obuwie spełnia wyżej określone wymagania następuje zwrot należności na wskazane konto bankowe w terminie do 7 dni od otrzymania przesyłki dotyczy zakupu na paragon.
6 W przypadku zakupu na Fakturę VAT procedura zwrotu zakupionego obuwia jest taka sama z tym, że nasza firma jest zobowiązana do wystawia Faktury Korygującej, której oryginał i kopia przesyłana jest do klienta. Klient ma obowiązek odesłać podpisaną kopie do sprzedawcy. Po otrzymaniu podpisanej kopii Faktury Korygującej sklep niezwłocznie zwróci należność za zakupione obuwie na podane konto.
7 Nabywca ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
8 Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, jeżeli sprzedawca poinformował nabywcę o konieczności poniesienia tych kosztów.
Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów, wówczas zwrotowi podlega tylko najtańsza dostępna opcja przesyłki.
USTAWA z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827 ze zm.
Prawo odstąpienia od umowy
Art. 27. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35.
Art. 28. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
1) dla umowy, w wykonaniu, której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:
a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,
b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy;
2) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
3) Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2011 r. Nr 112, poz. 654, Nr 227, poz. 1367 i Nr 228, poz. 1368.
Dziennik Ustaw – 7 – Poz. 827
Art., 29. 1. Jeżeli konsument nie został poinformowany przez przedsiębiorcę o prawie odstąpienia od umowy, prawo to wygasa po upływie 12 miesięcy od dnia upływu terminu, o którym mowa w art. 27.
2. Jeżeli konsument został poinformowany przez przedsiębiorcę o prawie odstąpienia od umowy przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1, termin do odstąpienia od umowy upływa po 14 dniach od udzielenia konsumentowi informacji o tym prawie.
Art. 30. 1. Konsument może odstąpić od umowy, składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Oświadczenie można złożyć na formularzu, (pobierz tutaj PDF: Oświadczenie o odstąpieniu od umowy)
1. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Jeżeli przedsiębiorca zapewnia możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, konsument może także odstąpić od umowy:
2) przy wykorzystaniu wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy;
3) przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej przedsiębiorcy.
4. Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie przesłać konsumentowi na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego w sposób, o którym mowa w ust. 3.
Art. 31. 1. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa umowę uważa się za niezawartą.
2. Jeżeli konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim przedsiębiorca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
Art. 32. 1. Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.
2. Przedsiębiorca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba, że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
3. Jeżeli przedsiębiorca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Art. 33. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Art. 34. 1. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba, że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
2. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba, że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.